Güvenli İnternet Macerası “Animasyon”

Merhaba Arkadaşlar; Birçok farklı karakterin hikayelerinden oluşan heyecan dolu bir serüven içerisinde İnterneti güvenli kullanmayı öğretmeye ne dersin?

Simsoft´un Microsoft işbirliği ile hazırlamış olduğu Güvenli İnternet Projesi, İnternette gezinirken ne tür tehlikelerle karşı karşıya olunduğunu öğretmek için tasarlanmış olan Güvenli İnternet Macerası, birçok farklı karakterin hikayelerinden oluşan heyecan dolu bir serüven içerisinde interneti güvenli kullanmayı öğretmeyi hedeflemektedir.

gim

Geliştirilen portalda konu ile ilgili 2B oyunlar dışında animasyonlar, videolar ve aktiviteler bulunmaktadır.

Eğlenerek, oyun oynayarak interneti keşfedeceğin bu heyecan dolu serüvene hazırmısın?

Güvenli İnternet Macerasına Başlamak İçin TIKLA


internet gezgini

Güvenli İnternet Macerası kadar olmasa da benzer bir oyun olarak faydalı olabileceğini düşündüğüm guvenlicocuk.org.tr sitesinin sizler için hazırladığı İnternet Gezgini isimli oyuna ulaşmak için tıklayınız.

42 Comments

  1. Hocam silverlight yükledim ama açamadım. Babamın arkadaşı uzaktan bağlantı kurarak açmayı başardı aynı zamanda arkadaşlarda benim gibi yaptılarsa o yüzden açılmamıştır. program internet explorer dan giriş yapılarak açılıyor.

  2. ÖĞRETMENİM BEN YAZDIĞIM YORUMU GÖRÜYORUM KAPATIP HOCA CEVAP VERMİŞMİ DİYE BAKIYORUM İSMİMM VE E POSTA ADRESİM YAZILI OLMUYOR BİDE YORUMUMU Bİ ÖNCEKİ SİTEDE GÖRÜYORUM 2, SİTEYE GİRDİĞİMDE GÖREMİYORUM

  3. öğretmenim abim evde değil oda bende nasıl yüklenceğini bilmiyoruz bide ben sapkalar konuşuyor etkinliğini yapıp bu etkinliği yapmayınca eksimi alıyorum yoksa yarım artımı

  4. hocam get silverligth uygulamasını yukluyorum ama Internet Explorer den acamıyorum bana yardımcı olur musunuz

  5. Hocam ben güvenli internet macerasına nasıl gireceğimi anlayamadım.
    Bana yardım edebilir misiniz ?
    lütfen…
    :):):):):):)

  6. Merhaba hocam oyun güzelde ben size başka bir şey soracağım ben site açmak istiyorum nasıl açacağım bir de scratch haricinde hangi uygulamayla oyun yada uygulama yapabilirim.

    • Adobe flash vb programlar var fakat sistemli bir şekilde başlayarak öğrenmen gerekiyor. Scratch kadar basit değil. Scratch programının amacı oyun yapmaktan ziyade mantığını öğrenmenizi sağlamaktır. Mantığını öğrendikten sonra daha profesyonel programları kullanmaya başlayabilirsin.
      Web sitesi açmakta aynı şekilde önce blog sitelerinde kendini geliştir sonra site açmak çok daha kolay. Hangi konuda site açacağını belirle yardımcı olurum ben o konuda.

  7. Hocam çok güzel bütün bölümleri oynadım ve dinledim fakat bazı bölümler bu bölüme daha sonra girin diyor o bölümleri nasıl açabilirim?

    İyi Akşamlar…

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*